Kirkecafé

I vores kirkecafé kan du hver onsdag få en kop kaffe og en sludder, høre musik og foredrag, se film eller spille banko i hyggelige rammer i Vestkirken eller Hedegårdskirken.

Det foregår hver onsdag kl. 13.30–15.30, medmindre andet er anført under arrangementet. De gange der er gudstjeneste, er denne 13.00.

Kirkecaféen er for alle, som har tid og lyst til at mødes med andre mennesker. Pris for kaffe/te/brød er 20 kr., hvor intet andet er anført. Tilmelding er ikke nødvendig, medmindre det står i programmet.

Der kan bestilles kirkebil til gangbesværede som bor i sognet. Den skal bestilles senest onsdag kl. 11 på kordegnekontoret, tlf. 44 97 75 37.

Yderligere information fås hos sognepræsterne.

Kirkecafé

Det sker i Pederstrup Sogn

Vores aktivitetsfolder Det sker i Pederstrup Sogn ligger fremme både i Vestkirken og i Hedegårdskirken, og dækker tre måneders aktiviteter i begge kirker, så her får du et godt overblik over hvad vi tilbyder. Den udkommer januar, april, juli og oktober.

Når du besøger én af kirkerne, kan du tage den med hjem i papirform - du finder den også på kommunens biblioteker.